Wycieczka w Bieszczady
Napisał(a) Administrator dnia 2017-10-21

W dniach 16 i 17 października, klasa II b LO, zachęcona słoneczną jesienną aurą, wybrała się na wycieczkę w Bieszczady. Zaraz po przyjeździe czekała na nas kilkugodzinna trasa na Małą i Wielką Rawkę. Przewodnik opowiadał o zwierzętach występujących w Bieszczadzkim Parku Narodowym oraz o historii Bojków i wysiedleniach po II wojnie światowej. Pokazywał nam również miejsce, gdzie stykają się granice Polski, Słowacji i Ukrainy. Po przejściu szlaku udaliśmy się do Domu Wypoczynkowego PTTK w Wetlinie, gdzie czekał na nas smaczny posiłek i gdzie również spędziliśmy noc. Następnego dnia tuż po śniadaniu czekała na nas kolejna kilkunastokilometrowa trasa. Tym razem szliśmy przez Połoninę Wetlińską aż do szczytu Smerek. Po drodze zatrzymaliśmy się w schronisku „Chatka Puchatka” na połoninie, aby się ogrzać i odpocząć. Wieczorem zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do domów. Wyjazd w Bieszczady był dla nas wspaniale spędzonym czasem, a dla sporej części grupy również zupełnie nowym doświadczeniem. Miłośnikom gór serdecznie polecamy urokliwe trasy, które udało nam się przemierzyć.